اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

اعلام ویژه برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران

جدول پخش ویژه برنامه‌های نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران از شبکه‌های مختلف سیما اعلام شد.

اعلام ویژه برنامه‌های جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه‌های سراسری سیما از 12 تا 17 اردیبهشت، ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی با محور جشنواره جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران را پخش خواهند کرد.

شنبه 15 اردیبهشت 18 عنوان برنامه از شبکه‌های مختلف سیما با موضوع جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران پخش می‌‌شود.

«صبح به خیر ایران» شبکه یک در این روز با اجرای مجریان مرکز همدان و از کاخ جشنواره از ساعت 7 روی آنتن می‌رود؛ شبکه دو سیما برنامه «مثبت دو» را از ساعت 8 به مدت 15 دقیقه در اختیار مرکز همدان قرار می‌دهد و برنامه «زنده باد زندگی» هم ارتباطی 10 دقیقه‌ای با کاخ جشنواره خواهد داشت. 

«با ما اینجا» در شبکه پنج سیما در هفت باکس کوتاه از ساعت 9:30 تا 14:45 و از کاخ جشنواره در همدان روی آنتن می‌رود و شبکه «شما» نیز برنامه «مل مل» را از ساعت 11 با اجرای عمو مهرداد ویژه جشنواره پویانمایی پخش می‌کند. 
شبکه دو از ساعت 15 به مدت 45 دقیقه باز هم ویژه برنامه‌ای برای جشنواره خواهد داشت، این برنامه با نام «با ما بیا ...» و با اجرای عمو مهربان و خاله رویا پخش خواهد شد. 
خاله نرگس در این روز هم همراه با برنامه «رنگین کمان» و از ساعت 15:15 به اجرای برنامه در شبکه پنج می‌پردازد و علاوه بر این شاهد پخش ویژه برنامه جشنواره از شبکه‌های سه، آموزش و شما نیز در ساعت‌های مختلف خواهیم بود که از کاخ و هتل جشنواره روی آنتن می‌روند. 
دو عنوان برنامه تولیدی با عنوان «کودک» در شبکه‌های یک و نمایش با اجرای خاله شادونه هم برای این روز در نظر گرفته شده است.
مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران نیز از محل برگزاری در همدان به صورت زنده از شبکه‌های پنج و شما (ساعت 21 تا 23:30) روی آنتن خواهد رفت. 
17 عنوان برنامه زنده و تولیدی ویژه این جشنواره در روز یکشنبه 16 از شبکه‌های مختلف یک، دو، پنج، شما، جام جم، سه، آموزش، نمایش، امید و کودک پخش می‌شود. 
این برنامه‌ها به صورت ویژه برنامه جشنواره، از ساعت 7 تا 22 روی آنتن خواهند رفت.

برنامه «فوق العاده» در شبکه امید نیز نخستین جشنواره ملی پویا نمایی تلویزیونی را به طور زنده از استان همدان پوشش می دهد. این برنامه از شنبه 15 اردیبهشت تا 17 اردیبهشت،پخش خواهد شد.

همزمان با هفدهمین روز اردیبهشت و روز پایانی جشنواره نیز شبکه‌های سراسری سیما برنامه‌های مختلفی را به این رویداد مهم فرهنگی و هنری اختصاص می‌دهند. 
از جمله این برنامه‌ها می‌توان به ارتباط 15 دقیقه‌ای با کاخ جشنواره در برنامه «صبح به خیر ایران» شبکه یک (ساعت 7 تا 9) و «مثبت دو» (8 تا 9:15) و «زنده باد زندگی» (10:30 تا 11:30) شبکه دو سیما اشاره کرد. 
«با ما اینجا» شبکه پنج سیما نیز از ساعت 9:30 تا 14:45 به رویدادهای مربوط به جشنواره پویانمایی می‌پردازد. 
ویژه برنامه جشنواره شبکه دو سیما از ساعت 9:30 با اجرای آقاجون سلیمون، ویژه برنامه کودک با اجرای خاله شادونه از ساعت 15، ویژه برنامه جشنواره شبکه شما با اجرای عمو مهرداد از ساعت 16، «رنگین کمان» شبکه پنج با اجرای خاله نرگس از ساعت 15:15، ویژه برنامه جشنواره شبکه جام جم با اجرای آقاجون سلیمون از ساعت 18 و ویژه برنامه جشنواره در شبکه امید با اجرای رامتین چیت‌سازان از ساعت 18 از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این روز روی آنتن می‌روند. 
شبکه‌های کودک و شما نیز ویژه برنامه‌‌هایی را در ساعت‌های 19 و 21 با اجرای عمو بهروز و قل قلی و مجریانی از مرکز همدان پخش می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول